Wednesday, October 29, 2008

penatnye........,

penatnye jd aku...,
mood xmenentu...,
tp selalunye asyk moody jer...,
xde sape pun suka kwan ngan aku...,
kalu ade kwn pun lame2 mkin xngam..,
sekrg nie mcm 2 lar aku...,
kwn2 seme dh lari..,
so, tinggal lar aku sorng...,
penat giler rase skrg ni..,
fikiran nie nk blik umah jer...,
nk blik tp xde duit...,
ape boleh wat...,
dh x larat dah nk fikir sorg2...,
xde sape pun nk dgr masalh aku sebenarnye...
maybe seme org dh bosan kot ngan perangai aku xmenentu nie...,
memang aku xnafi kan..,
aku nie selalu moody...,
tp aku pun xtau kenapa aku selalu moody...,
aku pun xnak lar moody selalu...,
aku nk aku seorg yg xkisah...,
xambk kisah sgt kalu org wat hal ngan aku...,
tp masalhnye sekarg...,
aku nie cepat ambik kisah...,
pas2 moody...,
aku pun rase tension ngan diri sendiri...,
sekarg nie yg ade ngan aku n tempat tuk aku mengadu adalah...,
ngan Tuhan ?(ALLAH s.w.t) and ngan dairi aku...,

No comments: